Colofon Faculteiten in cijfers

"Faculteiten in Cijfers" kwam tot stand met de blik op UGent 1871-2017 en naar aanleiding van de publicatie van www.UGentMemorialis.be, een databank met informatie over alle professoren, faculteiten, vakgroepen, seminaries en laboratoria. Dank aan Piet Ruyssinck en Anuschka De Pla van de Dienst Studentenadministratie en de Directie Personeel en Organisatie van de UGent.
Reacties zijn welkom bij fien.danniau@ugent.be

• Redactie en beeldredactie: Fien Danniau en Lore Goovaerts
  • Data: Fien Danniau, Anuschka De Pla, Marieke Anaf
  • Visualisaties: Kristof Loockx
  • Promotor: Christophe Verbruggen

Hoe verwijs je naar dit dossier?
Danniau, Fien en Lore Goovaerts. "Dossier Faculteiten in cijfers." UGentMemorie. Laatst gewijzigd 06.03.2016. www.UGentMemorie.be/dossiers/faculteiten-in-cijfers.

Alle visualisaties zijn gemaakt met het gratis programma Tableau Public. De grafieken en de achterliggende data zijn vrij te consulteren, verspreiden en gebruiken. Je vindt ze allemaal op het UGentMemorie profiel via public.tableau.com/profile/ugentmemorie.